“Üyelerimizden sürekli geri bildirim almak, kurumumuzun ilgili seviyelerinde değerlendirmek, hizmetlerimizde süreklilik ve sürekli iyileşmeyi sağlayarak, her koşulda üyelerimizin ihtiyaçlarını yasalara uygun şekilde karşılamak” Bu amaç ile
- “Üye memnuniyetini ön planda tutmak,
- Üyelerimizin isteklerini doğru, eksiksiz, anlaşılabilir bir şekilde yanıtlamak,
- Üyelerimizin şikâyet, talep ve sorunlarını ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirmek
- Üyelerimizden gelen sorunları çözerken; çözüm odaklı olmak, uygulanabilir çözüm önerileri bulmak ve uygulamak
- Vizyon ve misyonumuz doğrultusunda üyelerimize kaliteli hizmet sunmak,
- İnsan kaynaklarımızın yetkinliğini sürekli artırarak hızlı ve üyelerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hizmet sunmak
- Üyelerimiz için lobicilik faaliyetlerinde bulunmak, hak ve çıkarlarını korumak
- Üyelerimizin eğitim ve danışmanlık ihtiyaçlarını belirleyerek üyelerimize ve üyelerimizin çalışanlarına rehber olmak
- Üye ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretebilmek” üye ilişkileri politikamızın temel ilkeleridir.